2012. szeptember 1., szombat

A valódi élet tápláléka az "Élet Kenyere".


"Én vagyok az élet kenyere."


"…Ne veszendő eledelért fáradozzatok, hanem az örök életre megmaradó eledelért, amelyet az Emberfia ad majd nektek, mert Őt pecsétjével igazolta az Isten."   (Ján 6:26).



Én vagyok az életnek kenyere; aki hozzám jön, semmi képen meg nem éhezik, és aki hisz bennem, meg nem szomjazik soha. Azt semmi képen el nem küldöm.
Mert azért szállottam le a mennyből, hogy annak akaratát cselekedjem, aki elküldött engem. Az pedig az Atyának akarata, hogy akit nékem adott feltámasszam azt az utolsó napon. Aki énbennem hisz, örök élete van annak.
Én vagyok az életnek kenyere. Ez az a kenyér, amely a mennyből szállott alá, hogy aki eszik belőle, meg ne haljon. Én a testemet adom a világ életéért.
Ha nem eszitek az ember Fiának testét és nem isszátok az ő vérét, nincs élet bennetek.
Aki eszi az én testemet és issza az én véremet, örök élete van annak, és én feltámasztom azt az utolsó napon. Az énbennem lakozik és én is abban. Aki engem eszik - él énáltalam.

A lélek az, ami megelevenít, a test nem használ semmit: a beszédek, amelyeket én szólok néktek, lélek és élet. Nemcsak kenyérrel él az ember, hanem minden Igével, ami Isten szájából származik.



A testünk csak földi háza a lelkünknek, és mulandó.
Lelkünknek lelki táplálékra van szüksége, ami az örök életre visz. Ez Isten szava, a Biblia.
Ez élő és hatékony. Megítéli a szívünk szándékait és gondolatait. Olvasása közben meglátjuk hibáinkat, Isten akaratát, vezetését. Átformáló ereje van.  


Phil Metzger, János, János (John) 6:22–46

https://www.golgota.tv/?p=31911

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése